وب لایک فا

وب لایک فا دوستدار همه وبگردان فارسی زبان

وب لایک فا

وب لایک فا دوستدار همه وبگردان فارسی زبان

آموزش ترفند دانلود خرید و هزاران چیز دیگر تنها با وب لایک فا ممکن است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۰:۰۲ - محمدمهدی کریمی
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۹۴، ۱۸:۴۷ - رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
    چه خوشگلن

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ق.ظ

۰

آویز سیمی

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ق.ظ

 

 

آموزش امروز یه کار ساده و زیبا با سیم هست که میتونید در ابعاد مختلف اونو درست کرده و ازش استفاده کنید . در ابتدا شما به یه حلقه فلزی نیاز دارید .. اگه این آویز رو میخواید به عنوان زیورآلات ازش استفاده کنید حلقه کوچیکتر مناسبه و اگه برای قاب یا به عنوان یه حلقه آویز تزئینی میخواید ازش استفاده کنید میتونید از حلقه های بزرگتر استفاده کنید .

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.....

حلقه مورد نظر میتونه یه حلقه بازیافتی از یه وسیله ای باشه که دیگه بهش نیاز ندارید . این حلقه رو میتونید از مغازه های وسایل هنری و گلسازی هم تهیه کنید .

در صورتی که مایل باشید میتونید حلقه رو خودتون با سیم هم توی خونه درست کنید که در ادامه روشش رو خواهیم گفت ..

سیم های استفاده شده در این آموزش رو میتونید از مغازه هایی که وسایل گلسازی دارن تهیه کنید . سیم رو مطابق تصویر زیر به دور حلقه چند دور بپیچید . سعی کنید سیمها مرتب و نزدیک به هم دور حلقه زده بشه ..

ما به تعداد 24 عدد سیم در اینجا نیاز داریم .. اگه ابعاد کار شما بزرگتر هست تعداد سیمهای حلقه شده رو بیشتر کنید . فقط دقت داشته باشید تعداد سیمها مضربی از 3 باشه ..

 

 

بعد شروع به بافت کنید ! هر سه تا سیم رو به صورت ساده ببافید ..

 

 

بعد از اتمام بافت ، سیمها رو جمع کرده و مطابق تصویر زیر اونها رو بپیچونید و محکم کنید و هر چند تا از اونها رو مانند شاخه های درخت یه طرف متمایل کنید . سیم با دست خوب شکل میگیره و شما میتونید اینکار رو به راحتی انجام بدید .

 

 

سیمهای متمایل شده به هر طرف رو بپیچونید و محکم کنید و به سلیقه خودتون شاخه های درخت رو شکل بدید ..

 

 

میتونید از مهره یا منجوق یا مروارید و موارد مشابه برای تزئین کمک بگیرید و انتهای شاخه ها رو بعد از گذاشتن چند تا مهره به انتهای کار به حلقه اصلی محکم کنید .

 

 

تمامی شاخه ها رو به حلقه اصلی محکم کرده و شکل بدید تا کار به اتمام برسه ..

 

 

همون طور که در ابتدا گفتم شما میتونید حلقه اصلی رو خودتون با سیم درست کنید . برای اینکار از سیم نسبتا ضخیم کمک بگیرید و سیم رو دور لیوان یا ظرف استوانه ای شکل فرم بدید و سپس بپیچونید و محکم کنید .

در تصویر زیر میبینید که یه آموزش مشابه داده شده با این تفاوت که حلقه دست ساز هست .. همه اینها سلیقه ای هست و شما میتونید با ذوق و سلیقه خودتون این آویز سیمی رو درست کنید .

 

 

 

در این آموزش همون طور که میبینید از خود سیم برای تزئین دور کار استفاده شده و با گرد کردن سیم در انتها به درخت شکل داده و اونو تکمیل کرده .. بعد از اتمام کار شما میتونید یه حلقه در بالای کار برای آویز درست کنید که به راحتی بتونید به هرجایی اونو آویزون کنید .

 

 

شما میتونید با ذهن خلاق خودتون آویزهای متنوعی با همین روش درست کنید .. نمونه هایی از این آویز ها رو در تصاویر زیر ببینید ..

 

 

 

از این آویز ها میتونید به عنوان گردنبند یا گوشواره استفاده کنید ..

منبع : کاغذ رنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی