وب لایک فا

وب لایک فا دوستدار همه وبگردان فارسی زبان

وب لایک فا

وب لایک فا دوستدار همه وبگردان فارسی زبان

آموزش ترفند دانلود خرید و هزاران چیز دیگر تنها با وب لایک فا ممکن است

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۰:۰۲ - محمدمهدی کریمی
    جالب بود
  • ۲۳ آذر ۹۴، ۱۸:۴۷ - رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
    چه خوشگلن

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۱ ب.ظ

۳

نقاشی روی سنگ

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۱ ب.ظ

 

برای توضیحات بیشتر + تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.....

رنگ آمیزی سنگ , یکی از دلچسب ترین و دوست داشتنی ترین هنرها برای افراد هنردوسته .. یکی از اون هنرهایی که اگه اهل هنر باشید حتی با دیدنش هم آدم کلی انرژی میگیره .

برای رنگ کردن سنگ به طور حرفه ای باید از انواع قلموهای سر تخت .. سر گرد و قلموهای شماره صفر و یک برای ظریف کاری ها استفاده کنید .

همون طور که در تصویر میبینید میتونید با زدن یه سوزن ته گرد به پاک کن ته مداد یه وسیله کاربردی برای رنگ آمیزی قسمتهایی از سنگ درست کنید .

 

 

سنگها رو میتونید از کنار دریا و سواحل شمالی و جنوبی کشور خودمون تهیه کنید .. دقت کنید سنگها رو بعد از جمع آوری با مسواک خوب بشورید و بذارید خشک بشه ..

 

 

رنگهایی که برای رنگ آمیزی سنگ میتونید استفاده کنید انواع رنگهای گواش و آکرلیک هست .. استفاده از ماژیک های با رنگ ثابت هم میتونه برای کشیدن جزئیات به شما کمک کنه ..

پیشنهاد ما برای رنگ کردن سنگها استفاده از رنگهای آکرلیک هست . 

برای اینکه رنگ روی سنگ بهتر خودش رو نشون بده ابتدا از یه لایه رنگ سفید روی سنگ استفاده کنید و پس از خشک شدن این لایه اقدام به رنگ آمیزی و نقاشی روی سنگ کنید .

 

 

طرحی رو که در نظر دارید روی سنگ بکشید ابتدا با مداد روی سنگ پیاده کنید و سپس اقدام به رنگ آمیزی جزئیات کار کنید . دقت کنید در هر مرحله باید صبر کنید تا رنگ قسمت قبلی خشک بشه و سپس قسمت بعدی رو رنگ کنید تا اثر انگشت شما روی سنگ باقی نمونه .. 

تصویر زیر نمونه ای از یه کار مرحله به مرحله برای کشیدن یه خونه روی یه سنگ بزرگ رو نشون میده .

از این سنگها میتونید برای تزئین کنار گلدون گل طبیعی یا توی باغچه یا موارد مشابه استفاده کنید .

 

 

کاکتوس های سنگی یکی از موارد دوست داشتنی نقاشی روی سنگ هست که میتونید به سلیقه خودتون اون رو درست کنید . آموزش مرحله به مرحله این کاکتوس ها رو میتونید اینجا ببینید .

 

 

نمونه های دیگه ای از نقاشی روی سنگ رو براتون در تصاویر زیر جمع آوری کردیم که به شما ایده اولیه رو برای انجام این کار بده ..

 

 

انتخاب طرحهای نقطه ای برای رنگ آمیزی سنگ بسیار زیبا و جذاب خواهد بود .

 

 

سنگ زیر به راحتی با کمک ماژیک روی سنگ نقاشی شده و فقط قسمت سر و چشمش با رنگ پر شده .. به سادگی با چسبوندن این سنگ داخل یه چهارچوب قاب مانند یه قاب فانتزی و متفاوت درست شده ..

 

 

از سنگهای نقاشی شده میتونید برای ساخت جاکلیدی و موارد مشابه هم مانند تصویر زیر استفاده کنید . ترکیب سنگ و چوب برای ساختن وسیله مشابه یه ترکیب مناسب و جالب خواهد بود .

 

 

نمونه های دیگه ای از سنگهای نقاشی شده رو در تصاویر زیر برای گرفتن ایده مشاهده میکنید ..

 

 

شما حتی میتونید روی سنگهای بزرگ نقاشی کنید .. تصویر زیر دو نمونه از کارهای زیبایی که هنرمندان روی سنگهای بزرگ نقاشی کردن رو ببینید ..

 

 

با قرار دادن سنگهای رنگ شده کنار هم میتونید شکل های متنوع جالبی رو ایجاد کرده و با چسبوندن اونها روی قطعه ای چوب به راحتی میتونید یه قاب متفاوت درست کنید . فقط کافیه در جمع آوری سنگها دقت کنید و سنگهایی که برای کارتون مناسب تر هست رو انتخاب کنید .

 

 

یکی از موارد کاربردی برای سنگهای نقاشی شده استفاده از اونها روی چوب و درست کردن تابلوهای مختلف با به کار بردن کمی سلیقه و خلاقیت هست .

منبع : کاغذ رنگی

نظرات  (۳)

سنگ سنگینه با چه چسبی باید رو چوب چسبوند که نیفته؟؟
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
چه خوشگلن
پاسخ:
دقیقا همینطوره

ممنون از نظرتون!
چه قشنگ 😉👌👏
پاسخ:
آره واقعا قشنگه
ممنون بخاطر نظرتون...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی